ETKİNLİK TAKVİMİ

Dış Ticaret Bilgilendirme Semineri Hk.

DIŞ TİCARET BİLGİLENDİRME SEMİNERİ 9 MART 2021 TASLAK PROGRAMI-13.00-14.30 İhracatta Sağlanan Devlet Yardımları -13.00-13.30 Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması, Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi ve TURQUALITY’nin Desteklenmesi ile Yurt Dışı Birim Marka ve Tasarım Destekleri Nur Pınar İNAL Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü, Ticaret Uzmanı -13.30-14.00 Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi, Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği, E- Ticaret Sitelerine Üyelik Desteği, Pazara Giriş Belgelerinin Desteklenmesi Zeynep SEZEN Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü, Ticaret Uzmanı-14.00-14.30 Yurt Dışında Gerçekleştirilen Fuar Katılımlarının Desteklenmesi Ali ERDAL Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü, Ticaret Uzmanı -14.30-15.00 Ticaret Bakanlığı Kolay İhracat Platformu Burcu Banu BAŞAL Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü, Ticaret Uzmanı -15.00-15.30 Ticarette Teknik Engeller Taha Alperen SALAR Ticaret Bakanlığı Ürün Güvenliği ve Denetimi Genel Müdürlüğü, Ticaret Uzmanı -15.30-16.00 7223 sayılı Ürün Güvenliği ve Teknik Düzenlemeler Kanunu Begüm ALP APAYDIN Ticaret Bakanlığı Ürün Güvenliği ve Denetimi Genel Müdürlüğü Ticaret Uzmanı Kayıt İçin;9 Mart 2021 Seminer Programı: https://tinyurl.com/19op96lx9 Mart 2021 Seminer Başvuru Linki:  https://forms.gle/QeTFnULxgSuPWenr5*Zoom Kullanma Kılavuzuna https: //bit.ly/2yJdMSS linkinden ulaşabilirsiniz.Bilgilerinize sunarız. 

Devamı...

Sizin Kişilik Renginiz Hangisi? (Uygulamalı) Eğitimi

Eğitmen Ad Soyad: Burcu YiğitEğitmen Unvanı: Dr. (Eğitmen/Danışman)Eğitim Süresi: 1-1,5 Saat (Kısaltılmış Modül Hali)Eğitim Adı: “Sizin Kişilik Renginiz Hangisi?” EğitimiEğitim Kısa Bilgi: Bu eğitimde, renklerin hayatımızdaki yeri konusuna değinilecektir.Bunun yanı sıra, katılımcılarımız uygulama ile hangi renge sahip olduklarını ve sahipoldukları rengin kişilik özelliklerini detaylı biçimde öğreneceklerdir.Eğitimin Hedef Kitlesi: İş hayatındaki tüm profesyoneller ve kendine yatırım yapmakisteyen herkes eğitime katılabilir.Eğitim Başlıkları:• Renkler ve Karakter Özellikleri• UygulamaDr. Burcu Yiğit Öz GeçmişYıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi bölümünün ardından tiyatro, diksiyon, beden dili, eğiticinin eğitimi ve diğer çeşitli eğitimler aldı. Çocuk oyununda sözleşmeli olarak oynadı. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi (Yönetim Organizasyon ve Örgütsel Davranış) alanında doktora eğitimini tamamladı. Altı sene üniversitelerde sunum teknikleri, konuşma sanatı ve diksiyon, beden dili ve etkili iletişim teknikleri dersleri vermiştir. İyi derecede Fransızca ve İngilizce, başlangıç seviyesinde İspanyolca bilmektedir. Kişisel gelişim ve iş hayatında pozitif ve negatif davranışlar alanında kişiye özel, kurumsal eğitimler ve danışmanlıklar vermekte, genel katılıma açık seminerlere katılmaktadır. Takı ve hediyelik eşya alanında E-ticaret girişimcisidir. Aynı zamanda bilimsel akademik yayın çalışmalarına da devam etmektedir.Katılım için;https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZwsd-2grjwvG9EU4asI4El_3xmdoWXNuikb

Devamı...

İş Hayatının Gerçeği: İş Stresi

Eğitmen Ad Soyad: Burcu YiğitEğitmen Unvanı: Dr. (Eğitmen/Danışman)Eğitim Saati: 14.00 - 15.00Eğitim Adı: İş Hayatının Gerçeği: İş Stresi EğitimiEğitim Kısa Bilgi: Günlük hayatımızda olduğu gibi, iş yaşamımızda da iş stresi ilekarşılaşıyoruz. Dozunda, yönetebildiğimiz stresin bizlere faydası bile var. Bu eğitimdekatılımcılarımız iş stresi konusunda bilgi edinecek ve aynı zamanda bu stresi nasılyöneteceklerini öğreneceklerdir. Eğitim sonrasında katılımcılarımıza uygulamayaptırılacaktır.Eğitimin Hedef Kitlesi: İş hayatındaki tüm profesyoneller ve kendine yatırım yapmakisteyen herkes eğitime katılabilir.Eğitim Başlıkları:• Stres• İş Stresi• Stresin Pozitif ve Negatif Yönü• İş Yaşamındaki Stres Kaynakları• Stresin Fiziksel ve Psikolojik Belirtileri• İş Stresi ile Baş Edebilmek• UygulamaDr. Burcu Yiğit Öz GeçmişYıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi bölümünün ardından tiyatro, diksiyon, beden dili, eğiticinin eğitimi ve diğer çeşitli eğitimler aldı. Çocuk oyununda sözleşmeli olarak oynadı. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi (Yönetim Organizasyon ve Örgütsel Davranış) alanında doktora eğitimini tamamladı. Altı sene üniversitelerde sunum teknikleri, konuşma sanatı ve diksiyon, beden dili ve etkili iletişim teknikleri dersleri vermiştir. İyi derecede Fransızca ve İngilizce, başlangıç seviyesinde İspanyolca bilmektedir. Kişisel gelişim ve iş hayatında pozitif ve negatif davranışlar alanında kişiye özel, kurumsal eğitimler ve danışmanlıklar vermekte, genel katılıma açık seminerlere katılmaktadır. Takı ve hediyelik eşya alanında E-ticaret girişimcisidir. Aynı zamanda bilimsel akademik yayın çalışmalarına da devam etmektedir.Kayıt için;https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZEtdO-orTkiE9d0WH_4iti1CwFUBPQHoGZr

Devamı...

Öz güveni Yüksek Kişiler Olmak Eğitimi

Eğitmen Ad Soyad: Burcu YiğitEğitmen Unvanı: Dr. (Eğitmen/Danışman)Eğitim Saati: 14.00-15.00Eğitim Adı: Öz güveni Yüksek Kişiler Olmak EğitimiEğitim Kısa Bilgi: Yüksek öz güvene sahip olabilmek önce kişinin kendisi ile barışıkolabilmesinden geçiyor. Bu eğitimde katılımcılarımızda öz güvene dair farkındalıkoluşturulacaktır. Bunun yanı sıra, katılımcılarımız nasıl daha öz güvenli bireylerolacaklarını öğreneceklerdir. Eğitimimiz uygulamalıdır.Eğitimin Hedef Kitlesi: İş hayatındaki tüm profesyoneller ve kendine yatırım yapmakisteyen herkes eğitime katılabilir.Eğitim Başlıkları:• Öz Güven• İç ve Dış Öz Güven• Öz Güven Oluşumuna Etki Eden Faktörler• Öz Güvenin Faydaları• Öz Güvenin Sonuçları• Öz Güveni Düşük Kişiler• Öz Güveni Yüksek Kişiler• Kendini Tanımak• Öz Güveni Geliştirmenin Yolları• UygulamaDr. Burcu Yiğit Öz Geçmiş  Yıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi bölümünün ardından tiyatro, diksiyon, beden dili, eğiticinin eğitimi ve diğer çeşitli eğitimler aldı. Çocuk oyununda sözleşmeli olarak oynadı. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi (Yönetim Organizasyon ve Örgütsel Davranış) alanında doktora eğitimini tamamladı. Altı sene üniversitelerde sunum teknikleri, konuşma sanatı ve diksiyon, beden dili ve etkili iletişim teknikleri dersleri vermiştir. İyi derecede Fransızca ve İngilizce, başlangıç seviyesinde İspanyolca bilmektedir. Kişisel gelişim ve iş hayatında pozitif ve negatif davranışlar alanında kişiye özel, kurumsal eğitimler ve danışmanlıklar vermekte, genel katılıma açık seminerlere katılmaktadır. Takı ve hediyelik eşya alanında E-ticaret girişimcisidir. Aynı zamanda bilimsel akademik yayın çalışmalarına da devam etmektedir.Katılım için;https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZYvc-2pqjouHddUEJfcCYfFLwJ73LQiRcH9

Devamı...

Mobilde Teknoloji Trendleri ve Mobilde İnovasyon Eğitimi

Mobilde Teknoloji Trendleri ve Mobilde İnovasyonSüre: 1 saat 15 Dakika(1 saat seminer+15 dakika soru-cevap)Eğitimin Amacı: Katılımcılara, mobil teknolojilerde yaşanan gelişmeler ve trendler hakkında bilgilendirmede bulunmak, iş dünyasında mobil teknolojilerin kullanılması ve projelendirilmesine ilişkin olarak temel bilgi,becerilere ilişkin farkındalık kazandırmak.Eğitmen: Dr.Umut KÖKSAL( UK Danışmanlık Kurucusu, Öğretim Üyesi)İçerik Mobil Teknolojilerdeki Gelişimi Oluşturan Faktörler Mobil Teknolojiyi Şekillendiren 3 Yeni Nesil Teknolojiye Bakış IOT(Nesnelerin İnterneti) AI(Yapay Zeka) Big Data(Büyük Veri) Aralarındaki İlişki Mobilde Yapay Zeka 5G WT Lokasyon Bazlı Teknojiler AR/VR Akıllı Mobil Aps Hybrid Mobil Aps Biyometri Uygulamaları Diğer Mobil Teknolojiler İş Dünyasını Mobil’de Bekleyen Trendler Neler? Soru-CevapEğitime Katılmak için:https://us02web.zoom.us/j/86739798348Meeting ID: 867 3979 8348Passcode: 900698Dr. UMUT KÖKSAL Kimdir ?Kariyerine İşe Alma ve Yerleştirme danışmanlığı alanında başlayan Umut Köksal, uzun yıllar Kale Grubunda(Çanakkale Seramik Kalebodur), grubun Bilgi Sistemleri Otomasyon ve Yazılım şirketi olan KaleData’nın hem İnsan Kaynakları ve Eğitim-Yönetim Danışmanlığı Yöneticiliği görevini üstlendi, hem de proje yöneticisi, danışman ve eğitmen olarak görev aldı, grubun seramikten nakliyata, turizmden, kalıba, madencilikten bilişime kimyadan otomotive farklı sektörlerinde yer alan tüm şirketlerinin ve iş ortaklarının süreç yönetimi sistemi, insan kaynakları sistemlerinin kurulması ve yeniden yapılandırılması projelerini gerçekleştirdi. Türkiye’de Süreç Yönetimi,İş Analizi,Norm Kadro Analizi ve Endüstri Mühendisliği ile İnsan Kaynakları Yönetimi konusunda en önemli çalışmalara imza atan MPM(Milli Prodüktivite Merkezi) Eski Bölge Müdürü Prof.Dr.Melikşah Yıldırım ile birebir çalışma şansını buldu,ondan bir hoca olarak gerek insan kaynakları, gerek organizasyon tasarımı gerekse süreç yönetimi alanlarında çok önemli bilgiler edindi. IBPRO ERP adındaki yazılımını, İnsan Kaynakları Modülünü; grubun yazılım ekibine liderlik ederek geliştirdi. Grubun stratejik işbirliğinde bulunduğu çok uluslu şirketlerde İş Değerlendirme,Ücret Sistemi, Performans Değerlendirme sistemlerinin kurulması alanındaki çalışmalara danışmanlık yaptı ve eğitimler verdi.2005-2006 yılları arasında, Almanya’nın Koblenz Üniversitesi ile grubun işbirliği yaptığı’’ PDIProfessional Development Institute E-learning’’ projesinin de proje yöneticiliğini üstlendi. Türkiye’nin o güne kadarki en büyük ve kapsamlı ‘’İnsan Kaynakları Sistem Kurma’’ projelerinden birini, belki de birincisini ,seramik sektöründe tek yerde imalat kapasitesi bakımından dünyanın en büyük ikinci fabrikası olan Çanakkale Seramik Kalebodur fabrikalarında gerçekleştirdi. Bizzat Çanakkale’nin Çan ilçesinde 2 yıl yaşadı. Bu proje kapsamında, tüm şirket süreçlerinin gözden geçirilmesi,iş akışlarının oluşturulması ve analizleri, görev-yetki-sorumlulukların oluşturulması, performans yönetim sisteminin kurulması, iş değerlendirme ve temel ücret sisteminin kurulması, yedekleme ve yetenek yönetimi sisteminin kurulması, şirketin insan kaynakları süreçlerinin ERP yazılımına entegre edilmesi çalışmalarını Kaledata Bilgi Sistemlerinin Proje Lideri Olarak yönetti. 2000’li yılların başında ülkemizin en kapsamlı mavi yakalı çalışan yönetimi ve vardiya amiri eğitim-geliştirme programını geliştirerek, üretim ve teknik hizmetler sektörlerinde uyguladı. Bu program daha sonra,2011 yılı itibarı ile UK Danışmanlık bünyesinde oluşturulan Mavi Yakalı Çalışan İletişimi ve Yönetimi Akademisi’nin ve kendisi tarafından geliştirilen Sürdürülebilir Vardiya Amiri Gelişim Modeli’nin de temellerini oluşturdu.Ülkemizde ve Dünyanın 3 farklı ülkesinde insan kaynakları sistem kurma projelerine liderlik etti ve etmeye devam etmektedir. Kendisinin çalışma yaptığı sektörler arasında, üretimden finans ve bankacılığa,perakendeden havacılık sektörüne, enerji sektörüne 10’dan farklı sektör ve 200’den fazla kurum yer almaktadır. Kendisinin mentorluğunu,eğitmenliğini yaptığı kurumlar arasında T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Yapay Zeka Akademisi, Kiğılı, Arfesan, Petrol Ofisi, Hyundai, LC Waikiki, QNB Finansbank, Türk Hava Yolları, Alternatifbank, T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ÇASGEM gibi ülkemizin ve dünyanın en önemli kamu-özel sektör kurum, kuruluşları yer almaktadır.Odaklandığı Konular Performans Yönetim Sistemi Tasarımı İK Metrikleri ve İK Analitiği İK’da Ölçme ve Değerlendirme Eğitim İhtiyaç Analizi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme HR Marketing İş ve Norm Kadro Analizi Mavi Yakalı Çalışan İletişimi ve Yönetimi Yetkinlik Bazlı Eğitim/Öğretim Tasarımı İletişim,Çatışma Yönetimi,İkna-Müzakere Becerileri Sürdürülebilir Müşteri İlişkileri Yönetimi/Müşteri Odaklılık İK’nın Dijitalleşmesi, Yeni Nesil Teknolojiler-Dijital DönüşümDr. Köksal, Bahçeşehir Üniversitesi’nde, Yeditepe Üniversitesi’nde ve Gedik Üniversitesi’nde eğitim ihtiyaç analizi, eğitimde ölçme ve değerlendirme, HR Marketing, PYSTasarımı,Dijitalleşme, Dijital İK, Yapay Zeka, konularında da öğretim üyesi olarak dersler vemekte, aynı zamanda bu alanlarda dünyanın farklı ülkelerinde de konuşmalar yapmaktadır. Kendisi ülkemizin en büyük iş dünyası STK’larından bir tanesi olan GYİAD(Genç Yönetici ve İş İnsanları Derneği) 17. Dönem Yönetimi Araştırma Enstitüsü Eşbaşkanıdır. Dr.Köksal,Türkiye’de, Azerbaycan’da insan kaynakları yönetimi alanında en çok okunan kitaplar arasında yer alan HR Marketing: İnsan Kaynaklarına Pazarlama Dokunuşu isimli kitabın yazarıdır. Kendisinin iş dünyası için yazdığı ve ülkemiz tarihinde yazılmış en önemli yapay zeka kitabı olan ‘’İş dünyası liderleri gözü ile yapay zeka’’ isimli kitabı, 2021 yılı Ocak ayında ülkemizde ve 20 dünya ülkesinde yayınlanacaktır. Dr. Köksal, aynı zamanda ülkemizin en büyük insan kaynakları alanındaki STK’sı olanPERYÖN Akademi’nin eğitmenleri arasında yer almakta ve burada da eğitimler vermektedir.

Devamı...

İş Hayatında Pozitif ve Negatif Davranışlar Eğitimi

Eğitmen : Burcu YiğitEğitim Süresi: 1 Saat (Kısaltılmış Modül Hali)Eğitim Adı: İş Hayatında Pozitif ve Negatif Davranışlar EğitimiEğitim Kısa Bilgi: Günlük yaşantımızda olduğu gibi, iş yaşamımızda da pek çok pozitifve negatif davranış ile karşı karşıya geliyoruz. İş hayatına dair bu pozitif ve negatifdavranışları öğrenmek, bilgi paylaşımında bulunmak isteyen herkesi eğitimimizebekleriz.Eğitimin Hedef Kitlesi: İş hayatındaki tüm profesyoneller ve kendine yatırım yapmakisteyen herkes eğitime katılabilir.Eğitim Başlıkları;• Kuruma Bağlılık• Kurum İmajı• İşe Tutkunluk• İşkoliklik• Tükenmişlik Sendromu• İşe YabancılaşmaToplantı Linki;https://us02web.zoom.us/j/89396469403  Meeting ID: 893 9646 9403 Passcode: 560762Dr. Burcu Yiğit Kimdir ?        Yıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi bölümünün ardından tiyatro, diksiyon, beden dili, eğiticinin eğitimi ve diğer çeşitli eğitimler aldı. Çocuk oyununda sözleşmeli olarak oynadı. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi (Yönetim Organizasyon ve Örgütsel Davranış) alanında doktora eğitimini tamamladı. Altı sene üniversitelerde sunum teknikleri, konuşma sanatı ve diksiyon, beden dili ve etkili iletişim teknikleri dersleri vermiştir. İyi derecede Fransızca ve İngilizce, başlangıç seviyesinde İspanyolca bilmektedir. Kişisel gelişim ve iş hayatında pozitif ve negatif davranışlar alanında kişiye özel, kurumsal eğitimler ve danışmanlıklar vermekte, genel katılıma açık seminerlere katılmaktadır. Takı ve hediyelik eşya alanında E-ticaret girişimcisidir. Aynı zamanda bilimsel akademik yayın çalışmalarına da devam etmektedir.

Devamı...

Dijital Dönüşüm (Online Eğitim)

Sayın Üyemiz, Odamız tarafından “online” olarak, 11 Ağustos 2020 Salı günü “Dijital Dönüşüm” semineri düzenlenecektir.Aşağıda detayları bulunan eğitime tüm üyelerimiz davetlidir.         Tarih                  11 Ağustos 2020Saat                    : 13:30-15:00Yer                     : Webinar-onlineEğitmen            : Birden Tuluğ SİYAHİ  Çevre Mühendisi (BiLiG OpEx firmasının kurucu ortağı)İçerik : Günümüzün en öncelikli konularından birisi olan Dijital Dönüşüm'ün en hızlı şekilde hayatımıza entegre edilmesi için yapılan araştırmalar kuruluşların şu ihtiyaçlarını işaret etmektedir: Dijital Dönüşüm yatırımları geri dönüşü (ROI) hesaplanabilir olmalıdır. Bu yatırımların kuruluşlara ciro, karlılık ya da pazar payı artışı gibi katma değerleri sağlıyor olması beklenmektedir.İhtiyaçların doğru tespit edilmesi ile dijitalizasyonun doğru alanlarda yapılması için yöntemler geliştirilmelidir.Dijital Dönüm yatırımlarının geri dönüşü hızlı olmalıdır. Webinarda bu temel ihtiyaçlara cevap verecek şekilde geliştirilmiş 4 Adım tekniği anlatılacaktır.Dijitalleşmeye hangi süreçten başlamak lazım?Süreç bazında dijital ihtiyaçlar nasıl belirlenir?Dijital yatırımlar nasıl önceliklendirilmeli? Dijitalleşme seviyeleri nelerdir?Dijital Dönüşüm Yol Haritası nasıl hazırlanır?Dünyada türünün tek örneği olan bu teknik ile dijital dönüşüm yatırımlarınızın kendi kendini finanse etmesini sağlayabilirsiniz.Webinara katılan firmalardan gönüllü olanlara webinar sonrasında ücretsiz dijitalizasyon danışmanlığı demosu yapılacaktır.  Bu eğitime kimler katılmalıdır? Kuruluş/departman/süreç yöneticileri                     Katılım linki: https://us02web.zoom.us/j/81032443823?pwd=cEZZZTR2aVlBS0NjV0s2SlMyT1Vhdz09 Meeting ID: 810 3244 3823Passcode: 820785 Eğitimlerimiz ücretsizdir. Saygılarımızla,Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası

Devamı...

Dış Ticaret Bilgilendirme Semineri

Sayın Üyemiz, 4 Mart 2020 Çarşamba günü 14.30 – 17.30 saatleri arasında T.C. Ticaret Bakanlığı ve Türkiye Odalar Borsalar Birliği koordinasyonunda Odamız ev sahipliğinde Dış Ticaret Bilgilendirme Semineri düzenlenecektir. Aşağıda detayları bulunan seminere tüm üyelerimiz davetlidir. Tarih                 : 04 Mart 2020 ÇarşambaSaat                   : 14.30-17.30Yer                   : Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Konferans SalonuProgram: : 14.30-14.45 - Kayıt/Açılış14.45-16.00 - Dâhilde ve Hariçte İşleme RejimleriOzan Murat ERGANTicaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü, Ticaret Uzmanı16.00-16.15 - Çay/Kahve Arası16.15- 17.30 - İhracatta Sağlanan Devlet Yardımları- Yurt Dışında Gerçekleştirilen Fuar Katılımlarının Desteklenmesi- Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması, Türk Malı İmajınınYerleştirilmesi ve TURQUALITY’nin Desteklenmesi ile Yurtdışı BirimMarka ve Tasarım Destekleri.- Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi, PazarAraştırması ve Pazara Giriş Desteği, E- Ticaret Sitelerine Üyelik Desteği,Pazara Giriş Belgelerinin DesteklenmesiAli ERDALTicaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü, Ticaret UzmanıSeminere katılmak isteyenlerin tarafımıza kayıt yaptırması gerekmektedir.Katılım iptallerinin ayrıca bildirilmesini önemle rica ederiz. Kayıt için: Asude ÇELEN asude.celen@cerkezkoytso.org.tr 0282 726 8888 Dâhili: 125 

Devamı...

Finansal Sisteme Uyum Eğitimi

Sn. Üyemiz,İşletmeler İçin Avrupa Diyaloğunu Geliştirme AB Projemiz kapsamında Odamızda Finansal Sisteme Uyum Eğitimi düzenlenecektir.Aşağıda detayları bulunan eğitime tüm üyelerimiz davetli olup kontenjanımız 25 kişi ile sınırlıdır.    Tarih                 : 08 Mart 2020Saat                   : 10:00-16:00Yer                    : Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Seminer SalonuKonuşmacı          : Ferhan Kaptan – Kaan Eranİçerik : Bu eğitim, finansa erişerek hem finans ve iş yönleri için KOBİ yönetsel kapasitesinin geliştirilmesini hedeflemektedir. Ayrıca işbirliği becerileri, özellikle ekip çalışması ve iletişim becerileri ile ilgili olarak, ilgili birkaç özellik analiz edilecektir. Katılımcılar kredi tesisine nasıl başvuracakları, belgeleri düzenleyecekleri, finansal kurumlara sunacakları ve sunulan taleplerini takip edecekleri ayrıntıları bulacaklar.Bu seminere kimler katılmalıdır?*İşletme Sahipleri ve girişimciler*Üst yönetim ve stratejik, finansal ve üretim yönetimini destekleyen uzmanlar*Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası üyesi KOBİ'lerden temsilciler                     Eğitimimiz 25 kişilik kontenjanla ücretsiz olarak düzenlenecektir. Eğitimimiz alanında uzman ve deneyimli eğitmenler tarafından AB projesi kapsamında verileceğinden devam zorunluluğu içermektedir.Katılımcıların öğle yemekleri Odamız tarafından karşılanacaktır.Eğitimimize katılmak isteyenlerin tarafımıza kayıt yaptırması gerekmektedir.Katılım iptallerinin ayrıca bildirilmesini önemle rica ederiz.Kayıt için : Mert YÜKSEK mert.yuksek@cerkezkoytso.org.tr 0282 726 8888 Dahili: 121

Devamı...

KOSGEB Yurt Dışı Pazar Destek Programı Bilgilendirme Semineri

Sayın Üyemiz,26 Şubat 2020 Çarşamba günü 10.30 – 12.00 saatleri arasında Odamızda KOSGEB Yurt Dışı Pazar Destek Programı Bilgilendirme Semineri düzenlenecektir. KOBİ’lerin yurt dışı pazarlara açılabilme beceri ve kabiliyetlerini geliştirmek, yurt dışı pazar paylarını arttırmak, KOBİ’leri uluslararası rekabetin aktörleri haline getirmek, ihracata başlayan KOBİ sayısını arttırmak, E-ticarete başlayan KOBİ sayısını arttırmak gibi amaçlarla devreye alınmış olan Yurt Dışı Pazar Destek Programı kapsamında en az 8 ay, en fazla 24 ay olacak şekilde hazırlanan ve değerlendirme sonucunda uygun bulunan proje başvuruları için 30 geri ödemeli olmak üzere toplam 300.000 TL destek verilebilecektir. Program kapsamında; personel giderleri, donanım giderleri, yazılım giderleri, tanıtım giderleri, yurtdışı fuar ve seyahat giderleri, test-analiz ve belgelendirme giderleri ve diğer hizmet alım giderleri desteklenebilecektir.Programdan yararlanma koşulları:1 - İşletmenin; Türk Ticaret Kanununda tanımlı gerçek veya tüzel kişi statüsünde olması KOBİ Bilgi Beyannamesinin güncel olması gerekir.2 - İşletmenin; başvuru tarihi itibariyle son onaylı mali yılda bilanço esasına göre defter tutmuş olması gerekir.3 - İşletmenin başvuru tarihi itibarı ile Yurt İçi Marka Tescil Belgesi’ne sahip olması gerekir.4 - İşletmenin proje bütçesi, son onaylı mali yılın net satış hasılatını aşamaz.5 - İşletmenin son onaylı mali yılda ihracat yapmış olması gerekir. Ancak imalat sektöründe veya Öncelikli Teknoloji Alanları Tablosunda yer alan sektörlerde faaliyet gösteren işletmelerde bu şart aranmaz.6 - Projenin Personel, Teçhizat ve Donanım, Yazılım ve Hizmet Alımı Gider Gruplarından en az ikisini kapsaması gerekmektedir. Kayıt için:Çerkezköy TSO KOSGEB Temsilcisi Hüseyin GürençMail: huseyin.gurenc@cerkezkoytso.org.trTelefon: +90 282 726 88 88 – 130

Devamı...

Finansal Sisteme Uyum Eğitimi

Sn. Üyemiz,İşletmeler İçin Avrupa Diyaloğunu Geliştirme AB Projemiz kapsamında Odamızda Finansal Sisteme Uyum Eğitimi düzenlenecektir.Aşağıda detayları bulunan eğitime tüm üyelerimiz davetli olup kontenjanımız 25 kişi ile sınırlıdır.    Tarih                 : 24 Şubat 2020Saat                   : 10:00-16:00Yer                    : Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Seminer SalonuKonuşmacı          : Ferhan Kaptan – Kaan Eranİçerik : Bu eğitim, finansa erişerek hem finans ve iş yönleri için KOBİ yönetsel kapasitesinin geliştirilmesini hedeflemektedir. Ayrıca işbirliği becerileri, özellikle ekip çalışması ve iletişim becerileri ile ilgili olarak, ilgili birkaç özellik analiz edilecektir. Katılımcılar kredi tesisine nasıl başvuracakları, belgeleri düzenleyecekleri, finansal kurumlara sunacakları ve sunulan taleplerini takip edecekleri ayrıntıları bulacaklar.Bu seminere kimler katılmalıdır?*İşletme Sahipleri ve girişimciler*Üst yönetim ve stratejik, finansal ve üretim yönetimini destekleyen uzmanlar*Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası üyesi KOBİ'lerden temsilciler                     Eğitimimiz 25 kişilik kontenjanla ücretsiz olarak düzenlenecektir. Eğitimimiz alanında uzman ve deneyimli eğitmenler tarafından AB projesi kapsamında verileceğinden devam zorunluluğu içermektedir.Katılımcıların öğle yemekleri Odamız tarafından karşılanacaktır.Eğitimimize katılmak isteyenlerin tarafımıza kayıt yaptırması gerekmektedir.Katılım iptallerinin ayrıca bildirilmesini önemle rica ederiz.Kayıt için : Mert YÜKSEK mert.yuksek@cerkezkoytso.org.tr 0282 726 8888 Dahili: 121

Devamı...

Finansal Sisteme Uyum Eğitimi

Sn. Üyemiz,İşletmeler İçin Avrupa Diyaloğunu Geliştirme AB Projemiz kapsamında Odamızda Finansal Sisteme Uyum Eğitimi düzenlenecektir.Aşağıda detayları bulunan eğitime tüm üyelerimiz davetli olup kontenjanımız 25 kişi ile sınırlıdır.    Tarih                 : 15 Mart 2020Saat                   : 10:00-16:00Yer                    : Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Seminer SalonuKonuşmacı          : Ferhan Kaptan – Kaan Eranİçerik : Bu eğitim, finansa erişerek hem finans ve iş yönleri için KOBİ yönetsel kapasitesinin geliştirilmesini hedeflemektedir. Ayrıca işbirliği becerileri, özellikle ekip çalışması ve iletişim becerileri ile ilgili olarak, ilgili birkaç özellik analiz edilecektir. Katılımcılar kredi tesisine nasıl başvuracakları, belgeleri düzenleyecekleri, finansal kurumlara sunacakları ve sunulan taleplerini takip edecekleri ayrıntıları bulacaklar.Bu seminere kimler katılmalıdır?*İşletme Sahipleri ve girişimciler*Üst yönetim ve stratejik, finansal ve üretim yönetimini destekleyen uzmanlar*Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası üyesi KOBİ'lerden temsilciler                     Eğitimimiz 25 kişilik kontenjanla ücretsiz olarak düzenlenecektir. Eğitimimiz alanında uzman ve deneyimli eğitmenler tarafından AB projesi kapsamında verileceğinden devam zorunluluğu içermektedir.Katılımcıların öğle yemekleri Odamız tarafından karşılanacaktır.Eğitimimize katılmak isteyenlerin tarafımıza kayıt yaptırması gerekmektedir.Katılım iptallerinin ayrıca bildirilmesini önemle rica ederiz.Kayıt için : Mert YÜKSEK mert.yuksek@cerkezkoytso.org.tr 0282 726 8888 Dahili: 121

Devamı...