Sn. Üyemiz,
Aşağıda detayları bulunan eğitime davetlisiniz.
Tarih
|
: 24 Kasım 2019
|
Saat
|
: 09:30-17:00
|
Yer
|
: Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Seminer Salonu
|
Eğitmen
|
: Aslan Aslan (Türk Loydu)(Özgeçmiş)
|
İçerik
|
- Standarda genel bakış, Standardın amacı ve kapsamı
- Standart terminolojisi, tanımlar
- ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ile ilişkisi
- Müşteri ilişkileri yönetiminin yararları
- Açık ölçüm hedeflerine sahip olmanın önemi
- Sorumluluklar
- Müşteri şikâyetleri yönetim süreci
- Şikâyetlerin sınıflandırılması ve analizi
- İç denetimler, yönetimin gözden geçirmesi ve sürekli iyileştirme
|
Son Kayıt Tarihi
|
: 15 Kasım 2019
|
Bu Eğitime kimler katılmalıdır?
Yönetim Sistemleri birimde çalışanlar ve yöneticiler
|
- Eğitim Kontenjanı 20 kişi ile sınırlı olup, eğitimler ücretlidir.
- Yeterli Başvuru sayısı olmadığı takdirde (minimum 10 kişi) eğitimler iptal edilecek ve eğitim için yatırılan eğitim ücreti iade edilecektir.
- Yönetim Sistemi Eğitimlerini tam zamanlı katılım sağlayan katılımcılar için “Türk Loydu Katılımcı Sertifikası” düzenlenecektir.
- Sertifikaların bir yüzü hem Türkçe hem de İngilizce olacaktır.
- Kesin kayıt yaptırılabilmesi için Eğitim ücretinin Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası hesabına yatırılması gerekmektedir.
Kayıt için :
Seçkin BAYRAKTAR seckin.bayraktar@cerkezkoytso.org.tr 0282 726 8888 Dahili: 132