ISO 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ

3 Ekim 2019

Sn. Üyemiz,

 

Aşağıda detayları bulunan eğitime davetlisiniz. 

 

Tarih                

 

: 24 Kasım 2019

Saat                  

 

: 09:30-17:00

Yer                   

 

: Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Seminer Salonu

Eğitmen
 

: Aslan Aslan (Türk Loydu)(Özgeçmiş)

İçerik

  • Standarda genel bakış, Standardın amacı ve kapsamı
  • Standart terminolojisi, tanımlar
  • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ile ilişkisi
  • Müşteri ilişkileri yönetiminin yararları
  • Açık ölçüm hedeflerine sahip olmanın önemi
  • Sorumluluklar
  • Müşteri şikâyetleri yönetim süreci
  • Şikâyetlerin sınıflandırılması ve analizi
  • İç denetimler, yönetimin gözden geçirmesi ve sürekli iyileştirme

Son Kayıt Tarihi

: 15 Kasım 2019

Bu Eğitime kimler katılmalıdır?

Yönetim Sistemleri birimde çalışanlar ve yöneticiler

 

                     

  1. Eğitim Kontenjanı 20 kişi ile sınırlı olup, eğitimler ücretlidir.
  2. Yeterli Başvuru sayısı olmadığı takdirde (minimum 10 kişi) eğitimler iptal edilecek ve eğitim için yatırılan eğitim ücreti iade edilecektir.
  3. Yönetim Sistemi Eğitimlerini tam zamanlı katılım sağlayan katılımcılar için “Türk Loydu Katılımcı Sertifikası” düzenlenecektir.
  4. Sertifikaların bir yüzü hem Türkçe hem de İngilizce olacaktır.
  5. Kesin kayıt yaptırılabilmesi için Eğitim ücretinin Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası hesabına yatırılması gerekmektedir.

Kayıt için : 

Seçkin BAYRAKTAR seckin.bayraktar@cerkezkoytso.org.tr 0282 726 8888 Dahili: 132