ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

9 Ocak 2019

Eğitim Tarihi :        9 Ocak 2019

 

Eğitim İçeriği:                       

 ISO 10002 Standardının Gelişimi

 Müşteri Şikâyeti ve Memnuniyeti Tanımları

 Müşteri Şikâyetleri ve Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili Temel Prensipler

 ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri ve Memnuniyeti Yönetim Sisteminin Yararları

Müşteri Şikâyetleri Yönetimi Nedir?

ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sisteminin Maddeleri

 

Kimler Katılmalı: Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi çalışmalarını şirketlerinde başlatacak veya ISO 10002: 2018 versiyonunu kuracak /güncelleştirecek tüm çalışanlar / yöneticiler katılmalı.

 

Eğitmen   :             Gökçe Özyer Demiriz (Özgeçmiş)

Saat         :             13:30 / 16:00

Yer           :             Çerkezköy TSO Konferans Salonu

Eğitim Notları İçin Tıklayınız


Eğitimlerimiz ücretsizdir. 


Kayıt için              : Hülya KARA hulya.kara@cerkezkoytso.org.tr  – 0282 726 88 88-125