Meta Eğitimi
Devamı...
Eğitim Tarihi : 9 Ocak 2019
Eğitim İçeriği:
ISO 10002 Standardının Gelişimi
Müşteri Şikâyeti ve Memnuniyeti Tanımları
Müşteri Şikâyetleri ve Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili Temel Prensipler
ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri ve Memnuniyeti Yönetim Sisteminin Yararları
Müşteri Şikâyetleri Yönetimi Nedir?
ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sisteminin Maddeleri
Kimler Katılmalı: Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi çalışmalarını şirketlerinde başlatacak veya ISO 10002: 2018 versiyonunu kuracak /güncelleştirecek tüm çalışanlar / yöneticiler katılmalı.
Eğitmen : Gökçe Özyer Demiriz (Özgeçmiş)
Saat : 13:30 / 16:00
Yer : Çerkezköy TSO Konferans Salonu
Eğitim Notları İçin Tıklayınız
Eğitimlerimiz ücretsizdir.
Kayıt için : Hülya KARA hulya.kara@cerkezkoytso.org.tr – 0282 726 88 88-125