Odamızın Kalite Standartlarını Artırma Projesi Onaylandı

13 Aralık 2023

Proje Kapsamında Iso 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi Eğitimi, Sistem Kurulum Danışmanlığı Iso 10002’nin 9001’e Entegrasyonu Danışmanlığı Verilecek. Projemiz Odamız Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin Ve Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mahmut Şahin Tarafından İmzalandı. Başkanımız Ahmet Çetin, “Odamız Üyelerimize Değer Katacak Projelerine Bir Yenisini Daha Ekledi. Proje Ve Çalışmalarımız Artarak Devam Edecektir.” İfadelerini Kullandı.

Üye memnuniyetini ön planda tutan, kaynaklarını iyi yöneten bir kurum yapısıyla hareket eden kurumumuz; Üye memnuniyetinin daha da artırılması ve üye beklentilerinin yönetsel süreçlerle karşılanması amacıyla Teknik destek kapsamında ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin alımı için gerekli eğitim ve danışmalığın alınması ve mevcut ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgesine ISO 10002’nin entegrasyonu danışmanlık hizmetlerinin alınmasını içermektedir. Kurumun içinden 15 kişinin eğitimlere katılarak söz konusu sistemlerin kurumumuzda uygulanabilir olması sağlanacaktır. Teknik Destek kapsamında; ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi Eğitimi 1 Gün , Sistem Kurulum Danışmanlığı: 5 Gün , ISO 10002’nin ISO 9001 e entegrasyonu danışmanlığı 1 Gün verilecektir. Mevcut durum analizi yapılarak dokümanların hazırlatılması kurulusun denetime hazır hale getirilmesi gerçekleştirilecektir. Gerçekleştirilecek Danışmanlık ve Eğitim hizmetleri ile çalışanlarımızın kalite konusunda uzman olması ve süreci uygulayabilir hale gelmeleri planlanmaktadır.

BAŞVURUNUN KATMA DEĞER YARATACAK UNSURLARI

Proje kapsamında gerçekleştirilecek olan eğitim ve danışmanlıklar sonucu Odamızda ISO 10002 sistemi kurularak Müşteri memnuniyeti sistemini hayata geçirilecektir. Üye geri bildirimlerinin toplanması ve analiz edilmesi yoluyla organizasyon süreçlerini ve hizmet kalitesinin iyileştirilmesine olanak sağlanacaktır. Personelimizin hazırlamakla sorumlu olduğu kalite dokümanları TSE bağımsız denetçisinin istediği standartlarda yapılacaktır. ISO 9001 sistemine entegre edilerek çalışacak olan sistem Odamızı üst seviyelere taşıyarak 5 yıldızlı oda konumuna taşıyacaktır.

İŞLENECEK KONULAR

Şikayet Yönetim Politikası: Organizasyon, müşteri şikayetlerini nasıl ele alacağını ve müşteri memnuniyetini artırmak için hangi prensipleri benimsediğini belirten bir şikayet yönetim politikası oluşturulması

Şikayet Yönetim Sürecinin Oluşturulması: ISO 10002 standartlarına uygun bir şikayet yönetim sürecinin oluşturulması. Bu süreç, müşteri şikayetlerinin alınması, kaydedilmesi, değerlendirilmesi, yanıtlanması ve çözülmesi için adımları içermelidir.

Müşteri Geri Bildirimlerinin Değerlendirilmesi: ISO 10002 standartlarına uygun bir geri bildirim değerlendirilmesi sürecinin oluşturulması. ISO 10002 sertifikasyonu için gerekli tüm evrakların hazırlanması sürecini içermektedir. ISO 10002 sisteminin ISO 9001 sistemine entegrasyonu.