Modern Pazarlama’nın yöntemleri anlatıldı

13 Mayıs 2022

Odamız tarafından üyelerimiz yararına Modern Pazarlama ve Yöntemleri eğitimi düzenlendi. Odamız Konferans Salonu’nda düzenlenen eğitimde, Modern Pazarlamanın tüm dallarına değinilerek katılımcı üyelerimiz bilgilendirildi.

Üyelerimizin yararına olabilecek eğitimlerini sürdüren Odamız, Modern Pazarlama Yöntemleri eğitimini gerçekleştirdi. Konferans Salonu’muzda düzenlenen eğitimde Eğitmen Ümit Erdem, Modern Pazarlama’nın püf noktalarını, dikkat edilmesi gerekenleri  anlattı.

12 ANA BAŞLIKLA ANLATILDI

Eğitmen Ümit Erdem, Müşteri Analizi ve Değerlendirme, Ürün Analizi ve Değerlendirme, Rakip Analizi ve Değerlendirme, Bölge Analizi ve Değerlendirme, MAP(Master Action Plan), CFS (Müşteri Odaklı Memnuniyet), Müşteri Beklentileri, Müşteri ne ister? Neyi Algılar?, Müşteri İhtiyaçları, Müşteri İlişkilerinde Teknolojik İletişim, Operasyonel CRM nedir ve Neyi Hedefler? gibi 12 ana başlık altında modern pazarlamanın detaylarını anlattı.

eğitim, modern, pazarlama,

PAZARLAMADA SOSYAL MEDYANIN ÖNEMİ

Üyelerimizle interaktif bir şekilde eğitimi sürdüren Eğitmen Ümit Erdem, Pazarlamada Sosyal Medya’nın önemine de değindi. Gelişen teknoloji ile de sosyal medyanın pazarlama üzerindeki etkisinin arttığını ve çokça tercih edilen yöntemlerden biri olduğunu da dile getiren Erdem, “İletişim kurmanın, düşünceleri, duyguları özgürce paylaşmanın ve aynı zamanda pazarlamanın en popüler, en etkili yollarından biri olduğu inkâr edilemez. İşletmelerin büyüklüklerine ve faaliyet alanlarına bakılmaksızın, çeşitli platformlarda etkin bir sosyal medya profiline sahip olmalarının giderek önem kazandığını görüyoruz. Etkili bir sosyal medya pazarlaması ve sosyal medya yönetim stratejisi müşterilerin o marka ile etkileşimlerini artırmada, markanın bilinirliğini ve satış döngüsünü artırmada önemli bir rol oynar. Hem işletmeler hem de kişisel kullanıcılar için önemi her geçen gün artan sosyal medya, pazarlama trendlerini büyük oranda değiştirdi. Sosyal medyayı kullanmak, hedeflediğiniz kitleye ulaşmak için etkili yöntemlerden biri. İlk başta ürününüze, hizmetinize veya markanıza uygun hedef kitleyi belirlemelisiniz. Daha sonra hedef kitlenize uygun filtreleme yaparak sosyal medya platformlarından tanıtım yapıp reklam vererek geniş kitlelere ulaşabilirsiniz.” dedi.

Eğitim sonunda sorularını Eğitmen Erdem’e ileten üyelerimiz, gerçekleştirilen eğitimden de memnun kaldıklarını belirtti.

PAZAR VE REKABET ANALİZİ EĞİTİMİ DÜZENLENECEK

Üyelerimize dağıtılan anketler doğrultusunda gelen talepler üzerine Pazar ve Rekabet Analizi eğitimi gerçekleştirilecek. 25 Mayıs 2022 Çarşamba günü gerçekleştirilecek olan eğitimde  Pazar ve Rekabet Analizinin faydaları, teknik özellikleri gibi birçok önemli konu anlatılacak.
Eğitime katılmak isteyen üyelerimiz asude.celen@cerkezkoytso.org.tr adresine, isim-soyisim- firma adı bildirerek kayıtlarını oluşturabilecek.


geleneksel medya, dijital medya, sosyal medya